ritaenarnoldinperu.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Arnold

Reacties

Reacties

Arthur

Mooie plannen!
Tot donderdag.
Veel plezier met de laatste voorbereidingen.

anne vogel

Heel leuk om jullie te kunnen volgen. Ik ben benieuwd hoe vaak het jullie gaat lukken om daadwerkelijk iets te plaatsen. Liefs

Jolein Weyne

Voor elke dag een Lichtje
Verwondering, een Lach
Een veilig Heen én Terug
en Liefde elke dag.

Dikke jus voor allebei!

Helen de Raad

Superleuk om jullie op reis te kunnen volgen.
Peru, fantastisch om daar heen te gaan.
Veel plezier!
Liefs en

miriam

Lieve Rita en Arnold,
Jullie vliegen nu ergens boven een heleboel landen...de reis is begonnen! en in gedachte reis ik met jullie mee. Is er nog wel genoeg plek voor al die mooie nieuwe herinneringen die jullie mee zullen nemen :) geniet ervan! alle liefs!

bea

leuk om jullie huwelijksreis zo te kunnen volgen. Vandaag zijn jullie al 1 week getrouwd maar zo te horen gaat het nog steeds goed. Geniet ervan. Groetjes Bea en Ad

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!