ritaenarnoldinperu.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Arnold

Arthur

Mooie plannen!
Tot donderdag.
Veel plezier met de laatste voorbereidingen.

anne vogel

Heel leuk om jullie te kunnen volgen. Ik ben benieuwd hoe vaak het jullie gaat lukken om daadwerkelijk iets te plaatsen. Liefs

Jolein Weyne

Voor elke dag een Lichtje
Verwondering, een Lach
Een veilig Heen én Terug
en Liefde elke dag.

Dikke jus voor allebei!

Helen de Raad

Superleuk om jullie op reis te kunnen volgen.
Peru, fantastisch om daar heen te gaan.
Veel plezier!
Liefs en

miriam

Lieve Rita en Arnold,
Jullie vliegen nu ergens boven een heleboel landen...de reis is begonnen! en in gedachte reis ik met jullie mee. Is er nog wel genoeg plek voor al die mooie nieuwe herinneringen die jullie mee zullen nemen :) geniet ervan! alle liefs!

bea

leuk om jullie huwelijksreis zo te kunnen volgen. Vandaag zijn jullie al 1 week getrouwd maar zo te horen gaat het nog steeds goed. Geniet ervan. Groetjes Bea en Ad