ritaenarnoldinperu.reismee.nl

Home sweet Home

Hallo allemaal, het is alweer even geleden dat ik iets van ons heb laten horen, maar om deze blog even netjes af te sluiten, wij zijn weer heelhuids thuis met een koffer vol verhalen en herinneringen aan een GEWELDIGE reis ;-D , na wat 'jetlag' perikelen, en zo,en hetonwennig oppakken van de dagelijkse gang van zaken, begint het gewone leven weer op gang te komen :-) , Rita is vandaag voor het eerst weer aan het werk, en ik ben weer aan de slag met onderhoud aan ons huis in Dongen. De wasmachine heeft ondertussen overuren gedraaid maar ook daar komt het einde van in zicht.

Jullie houden nog een kleine greep uit onze fotoreeks te goed (als jullie daar in geïnteresseerd zijn natuurlijk), maar dat heeft nog even nodig.

Allemaal hartelijk dank voor jullie belangstelling, jullie reakties maakte voor ons de blog en de reisextra leuk!!

Annette

Nou lieve mensen welkom thuis! En jeetje Rita alweer aan het werk, dat lijkt me wel even doorbijten.
Gelukkig zijn de weergoden goedgezind. Dus dat is een pluspunt.

Wen ze! liefs Annette

ria

zelfs mét jetlagperikelen zagen jullie er stralend uit! Heerlijk dat jullie weer thuis zijn, Dikke x