ritaenarnoldinperu.reismee.nl

Het blijft leuk!!

Hallo allemaal, we zijn weer een enerverende dag verder, met de nodige avonturen.

Vanmorgen weer vroeg uit de veren, om de 'Nascalijnen' vanuit de lucht te bewonderen, na een grondige inspectie, compleet met paspoortcontrole en metaaldetector (ik moest helaas mijn zakmes achterlaten) konden we dan eindelijk aan de vlucht beginnen. in schril contrast tot de hutjes en andere bouwwerken ronde de vluchthaven is dit vliegveldje uiters modern, en ook de vliegtuigjes zien er picobello uit, vergezeld van een piloot en een copiloot (verplicht na enkele ongelukken in het verleden) mochten wij , Rita en ik samen met Nicole en Mark, (die samen met ons dezelfde reis maken) het spits afbijten, na een geslaagde start, wat erg leuk is in zo´n klein vliegtuigje,snelde we naar de plaats waar de lijnen te bewonderen waren.

Naar onze stellige meninghebben de piloten onder elkaar de weddenschap wie er het meeste mensen aan het kotsen kunnenkrijgen, in ons vliegtuigje kwamen zij op 50% Mark, Nicole envoor Rita scheelde het maar een haartje;-PWat doen deze brave borsten, je zit in ons geval met twee piloten en vier passagiers in zo´n koektrommel, en om iedereen alles goed te kunnen laten zien gaat het vliegtuigje eerst op de linkerkand, om vervolgens in een sierlijke zwaai en een korte bocht, over de andere zij te kantelen, sucses gegarandeerd, en dat gebeurt dan in eenklein half uurtje´n keer of tien. ha ha .

Ik moet zeggen dat ik erg genoten heb van deze achtbaan ervaring, temeerdaar er buiten de lijnen enorm veel aan moois te bewonderen was, zoals de uitgestrektheidvan de woestijn,en niet te vergetenhet decor van de Andes op deachtergrond, PRACHTIG ;-D

Nu moet ik het er bij laten, daar de dames in ons gezelschap in mijn nek zittente hijgen, vraag mij niet waarom?????

tot snel, en ook de hartelijke groeten van Rita (en mij natuurlijk)

2

Reacties

Reacties

Marius

Ik wou je eigenlijk wel vragen waarom. Ben je er al achter? Volgens mij wilden ze niet dat je over hun luchtervaringen schreef ha, ha.. Wel een geweldige belevenis zo hè. Nou geniet er nog van en tot het volgende verslag. Gr Marius

Eva

Wat een avonturen zeg... Ik weet niet of ik me wel veilig zou voelen in zo'n vliegtuigje! Ik hoop dat je het nog leuk vind, Rita!

Liefs

Vicky

Het klinkt allemaal fantastisch! Hebben jullie nog foto's kunnen maken ondanks de schommelingen? :P
En papa: je kunt toch bedenken dat je met een zakmes de metaaldetector niet doorkomt? ;-) :P

Liefs xx

Anne

Heerlijk, om jullie zo mee te kunnen volgen. Fijn Arnold dat je daar steeds even de tijd voor neemt. Ik geniet keer op keer van je verhalen.
Ik ben ook heel benieuwd wat jullie gaan ondernemen op jullie 'vrije' dagen.

Liefs en geniet zo veel als jullie lukt,

Anne

miriam

Heerlijk zo'n vliegtuig, haha, ik hou ook wel van wat achtbaan-avontuur, maar ken meer familieleden die dat liever niet meemaken :) Wat een bijzondere ervaringen iedere dag...geweldig!

ria

Dag lief echtpaar!
Vandaag de eerste keer dat ik hier in Alphen de mail open. Wat een hoop geweldige verhalen. Het fotoboek zal ook wel dik worden denk ik!Ik wil even melden rietje dat poesie en Mickey en ik goede maatjes zijn en Mickey luistert als de beste. Beiden eten de oren van mijn hoofd.Moet wel even wennen aan al dat stofzuigen om de haren de baas te blijven maar we hebben het goed samen! Geniet lekker verder doe ik het ook!
Dag lieverds dikke kus

eduarda

Hallo globetrekkers,
Geweldig die verhalen en ook ik ben wel jaloers, maar gun het jullie natuurlijk helemaal. En wat dat kotsen betreft, ik kreeg gelijk een déjà vu. Als tiener ging ik met de drumband met het vliegtuig naar Strassbourg. Voor velen de eerste keer, maar wel in 2 vliegtuigjes. En ook toen was er niet één die de "buil" (in het nederlands -zak-) niet nodig had.
Liefs, Eduarda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!