ritaenarnoldinperu.reismee.nl

wat een land

Hallo Nederland,

Even kort een beriichtje vanaf de receptie in het hotel waar wij vandaag zitten (dat is in de uithoek Pisco) dit stadje is enkele jaren geleden getroffen door een ernstige aardbeving, en het is beter om in de avond en nacht in het hotel te blijven. en anders in ieder geval geen waardevolle spullen mee te nemen.

De mensen zijn hier overigens erg hartelijk, en zeker als je er in slaagt een beetje Spaans te spreken, ik heb net wat zitten dollen met de mensen van het hotel, en als ik wil kan ik hier aan de slag aan de receptie ;-D we kunnen het alleen nog niet eens worden over het salaris.

Het gaat hier verder fantastisch, en ik hoop dat ik morgen een betere computter kan vinden (of de dag erna) zodat ik wat uitgebreider kan berichten .

Hartelijke groet en tot snel. R & A

ps. Mijn lief licht al te dutten @

Reacties

Reacties

Eva

Hallo Peru!
Toe maar papa, al meteen werk gevonden in Peru ;)
Dat gaat wel erg snel. Dus je kan jezelf wel een beetje verstaanbaar maken daar?
Liefs!

eduarda

Hello wereldreizigers,
Het is geweldig jullie dagelijks te kunnen volgen. Wie had dat 20 jaar geleden kunnen bedenken. Te gek. Blijf genieten dan doe ik dat hier ook van jullie verhalen. Dikke kus,
Eduarda

wilma

ha rita en arnold, zitten jullie te genieten? ben stiekem toch wel jaloers op jullie hoor! wij zitten hier momenteel midden in de zomer te koukleumen, brr!
liefs van de van beurdens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!