ritaenarnoldinperu.reismee.nl

wat een dag ;-P

Dag allemaal in het druilerige Holland,

Het was vandaag een superlange dag, vanmorgen om half vier opgestaan, we hadden wel zeker drie uur geslapen toen de wekker weer afliep, koffie gezet, Thomas op de achterbank en op weg naar schiphol, geen vuiltje aan de lucht. en op dat uur kun je ook in Nederland gewoon lekker doorrijden op de snelweg, jawel hel lijkt wel utopia ! en dan begint het wachten, eerst op Schiphol ongeveer twee uur,

Vervolgens een korte vlucht naar Madrid, om daar op de volgende vlucht te wachten, deze tijd werd door een groepje Peruanen??? opgevuld met stemmige gospelliederen en bijpassende muziek en danspasjes, de moeite waard om even bij stil te staan.

Na nog ruim een uur wachten konden we aan boord van het vliegtuig richting Lima, Yes ! Leuk detail is dat je, gezeten in het vliegtuig, een beeld (op alle schermen aan boord) krijgt van een camera welke geplaatst is achter op het staartstuk, erg leuk, alleen jammer dat op het moment van opstijgen en ook van het landen zelf geen beelden worden gegeven. Leek mij juist het leukste moment ;-P

Na wat een eindeloze vlucht leek, elf uur aan een stuk, zijn we dan eindelijk in Lima aangeland. Ik ben blij dat ik hier niet met mijn eigen auto hoef te rijden , en wij opgehaald werden door een taxibusje, het deed mij nogal denken aan de verhalen die ik bij Vicky heb gelezen over het Chinese verkeer. Als je hier dan toch zou willen rijden, vooral een oude Peruaanse auto nemen, daar komt een deukje meer of minder niet zo nauw :-D

Wij zitten hier onze eerste avond in een Hotel, met nog twee mensen uit Rijen wel te verstaan, jawel de wereld is klein! zij gaan dezelfde reis maken als wij, kan leuk zijn, we zullen zien.

Dat was het voor vandaag, we gaan nog even een biertje drinken aan de bar, het is hier 20.20 uur en bij jullie midden in de nacht.

Liefs en een dikke knuffel Rita en Arnold.

Marius

Geweldig dat jullie goed zijn aan gekomen en wat een rare gedachte dat jullie nu in een keer zo ver weg zitten. Toch ook weer opmerkelijk dat er mensen uit Rijen zijn die dezelfde reis ondernemen! Ben heel benieuwd naar jullie indrukken. Geniet ervan en tot hoors. Lieve groeten Marius

Chris en Marella

Goede morgen uit het kille koude kikkerlndje Nederland. Als eerste willen wij jullie nog bedanken dat we bij jullie mooiste dag mochten zijn, wat en weertje was het. We zaten net in de auto en toen kwam het met bakke naar beneden.. Gaan jullie er heerlijk van genieten en we blijven jullie volgen. Zover weg en toch zo dichtbij.
Groetjes de Waaltjes.

Eva

Hallo hallo! Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn en meteen in Madrid al een eerste indruk op hebben kunnen doen.
Ik kwam tot de ontdekking dat ik me nog niet ingeschreven had voor de mailinglijst, wat een schande! Dus dat heb ik bij deze maar even gedaan. Veel plezier, rust eerst maar even uit voordat jullie echt beginnen!
Liefs

Vicky

Fijn om te horen dat de vlucht goed is gegaan en dat jullie veilig zijn aangekomen.
Welterusten en heel veel plezier!
Liefs en dikke knuffel

Sies

Hey, Ritie en Arnold:) Super dat de reis goed is verlopen en jullie veilig zijn geland. Geniet van alle indrukken. Nog een jetlag? En hoe is het weer?
Liefs