ritaenarnoldinperu.reismee.nl

Mañana

Mañana is het zover, na een geweldige huwelijksdag (wij zijn enorm dankbaar aan allen die daaraan hebben meegewerkt /bijgedragen:-D ) enmaanden van voorbereiding gaat het morgen gebeuren, om half vier opstaan, koffie zetten en vervolgens op weg naar Schiphol.

Ontbijten doen we onderweg, anders komen we helemaal niet aan slapen toe;-P , hopelijk lukt het Thomas om tegen de tijd dat wij op Schiphol zijn wakker te worden, anders staat hij wel behoorlijk in de weg zo voor de hoofdingang

Surprised
zal wel goedkomen denk ik, ha ha. De bofkont heeft onverwacht nog een weekje extra vakantie, dus voldoende tijd om weer lekker bij te slapen (moet hij wel z´n bed gevonden kunnenkrijgen :-)

Het is ondertussen elf uur geweest, dus ik ga mijn lief maar eens achterna, die ligt al onder de lakens, tot snel, groetjes Arnold.

Reacties

Reacties

Marius en Madeleine

Hé lieve luitjes een hele fijne tijd toegewenst. Geniet er van en zorg dat je weer heelhuids terug komt. Lieve groeten Marius en Madeleine

Tara

hele fijne huwelijksreis, dikke knuffel Tara en haar meisjes

Vicky

Lieve papa en Rita,
Ondertussen zijn jullie al een heel eind op weg naar Peru. Ik hoop dat de vliegreis goed verloopt en wens jullie enorm veel plezier toe op jullie huwelijksreis. Maak er een onvergetelijke ervaring van. Uit mijn eigen belevenissen nog niet zo heel lang geleden kan ik vertellen dat verre reizen maken geweldig. Dus geniet ervan en ik zal jullie volgen vanuit thuis. (Wel raar dat ik nu thuis zit en jullie weg zijn in plaats van andersom ;-) )
Veel liefs xx
Vicky

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!